S.P.C.L.E.P. Municipiul Brașov
S.P.C.L.E.P. Municipiul Brașov
S.P.C.L.E.P. Municipiul Brașov
S.P.C.L.E.P. Municipiul Brașov
S.P.C.L.E.P. Municipiul Brașov
S.P.C.L.E.P. Municipiul Brașov
SERVICIUL EVIDENȚA PERSOANELOR
Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor - Municipiul Brașov
Telefon: +40268414460 int. 245, +40747014803
Fax: +40268415161Email: evidentapersoanelor@spclepbv.ro
Șef serviciu: CARMEN TĂTARU
PRIMIRI CERERI, ELIBERĂRI ACTE DE IDENTITATE ŞI INFORMAŢII
Ziua | Program de lucru | ||
---|---|---|---|
Luni | 08:30 – 12:00 | 12:30 – 15:00 | |
Marți | 08:30 – 12:00 | 12:30 – 15:00 | |
Miercuri | 08:30 – 12:00 | 12:30 – 15:00 | |
Joi | 08:30 – 14:00 | 14:30 – 18:00 | |
Vineri | 08:30 – 12:30 | ||
NOTĂ: În ultima zi de vineri din lună NU se primesc cereri pentru eliberarea actului de identitate. |
Marți: 09:00 – 10:00
Joi: 14:00 – 15:00
Înscrierile în audiență la d-na Carmen Tătaru, se fac la Ghișeul Informații și Eliberări acte de identitate sau la numerele de telefon afișate mai sus.
Programare online – Serviciul Evidenţa Persoanelor (apasă aici)
Cautare Stadiu Eliberare Carte de Identitate (apasă aici)
Depunerea cererii pentru emiterea actului de identitate, se poate face în baza unei programări online SAU a unui bon de ordine emis zilnic de ordonatorul amplasat în incinta serviciului, începând cu ora 8:15.
Va rugăm să consultați Regulamentul programărilor online – Serviciul Public Local de Evidență a Persoanelor Brașov
Serviciul Evidența Persoanelor – municipiul Brașov primește și soluționează cererile cetățenilor pe probleme specifice de evidență a persoanelor din municipiul Brașov, cât și din unele localități arondate, după cum urmează: comuna Sânpetru, comuna Prejmer și comuna Hărman.
Serviciul Evidența Persoanelor are următoarele atribuții:
a) întocmește, păstrează, ține evidența, în sistem de ghișeu unic, certificatele de stare civilă, cărțile de identitate și cărțile de alegător;
b) întocmește, completează, rectifică, anulează sau reconstituie actele de stare civilă, precum și orice mențiuni făcute pe actele de stare civilă și pe actele de identitate, în condițiile legii;
c) actualizează, utilizează și valorifică „Registrului Național de Evidență a Persoanelor” (R.N.E.P.), care conține datele de identificare și adresele cetățenilor care au domiciliul în raza de competență teritorială a serviciului public comunitar respectiv;
d) furnizează, în cadrul Sistemului Național Informatic de Evidență a Populației, datele necesare pentru actualizarea „Registrului Național de Evidență a Persoanelor” (R.N.E.P.);
e) furnizează, în condițiile legii, la solicitarea autorităților și instituțiilor publice centrale, județene și locale, agenților economici ori a cetățenilor, datele de identificare și de domiciliu ale populației;
f) constată contravențiile și aplică sancțiuni, în condițiile legii;
g) ține registrele de evidență pentru fiecare categorie de documente eliberate;
h) îndeplinește și alte atribuții stabilite prin reglementări legale.